Patch Notes 1.0.8.0

Po dlouhé době mlčení, Wolcen studio z ničeho nic upgradovalo hru na verzi 1.0.8.0 a zde je celý seznam patch notes:

  • Opraven problém způsobující, že při kliknutí pravým tlačítkem myši na položky v inventáři, byl klik přeložen jako klik levým tlačítkem.
  • Opraven problém způsobující závadu v UI při prodeji zbraně v pravé ruce přímo z inventáře postavy při držení dvojruční zbraně.
  • Opravena nesmrtelnost, která se mohla nastavit při vstupu do hry.
  • Opraven problém způsobující pokles Lootu hráče, když hráč z družiny otevřel truhlu (tento problém prozatím přetrvává na prokletých bednách).
  • Opraveny problémy, které způsobily, že střely selhaly při zásahu velkých monster a selhávaly v houfech monster.
  • Opraven problém, který způsobil, že přírodní střely nezpůsobily žádné škody během úkolu v kapitole III „Gates of Fury“.
  • Opraven problém umožňující hráčům oživit několik spoluhráčů současně, pokud byli dostatečně blízko.
  • Opravena chyba způsobující ztracení zlata a Prvotní vazby při připojení do hry.
  • Opraven problém, který způsobil, že se hráči po zotavení mohli ,,srazit”.
  • Opraven problém způsobující, že někteří hráči mají dva WolcenTagy, což jim bránilo v přidávání přátel.
  • Pro vyvolané přisluhovače jsou nyní zobrazeny jejich ,,health bars”.
  • Přidány ikony minimap k některým úrovních, které žádnou neměly.
  • Opravena chyba zobrazující zdánlivě rostoucí bonus Magic Find Bonus v uživatelském rozhraní pro sledování úkolů.
  • Snížen požadavek na úroveň pro zbraně úrovně 15 a příslušenství úrovně 4 z úrovně 60 na úroveň 50.
  • Opraven problém, který brání automatickému výpadu na blízku přijímat různé modifikátory z pasivních uzlů souvisejících s útokem.
  • Modifikátory množství položek již neovlivňují nabídku oltářního panelu a obrazovky Untainted odměn.
  • Opraven problém ve výpočtu pasivního uzlu Blessed Silver.
  • Opraven problém ve výpočtu pasivního uzlu Sparking Dart.
  • Opraven problém ve výpočtu pasivního uzlu Static Transferral.
  • Opraven problém zabraňující tomu, aby modifikátor Havoc Orb fungoval jako „Baptism by Hail“.
  • Opraven problém, který vedlk tomu, že při vyvolávání příšer jiných hráčů,j si se nemohl připojit do hry.
  • Opravena chyba způsobující kolizi vyvolávání se střelami hráčů v režimu přímého útoku.
  • Noxious Swarmwings byly znovu začleněny a nyní je možné je správně zacílit.
  • Zvýšeno měřítko Pacified Exoskeleton v Endgame.
  • Upraven Health bars u Harvesters.
  • Vylepšeny střely u malých příšer.
  • Sníženo zdraví poskytované modifikátorem Tough boss ze 75% na 30%.
  • Zrušený modifikátor Boss regenerace.
  • Následující modifikátory Bose se nyní objevují o 20% méně často: Fast, Tough, Unstoppable, Fire Imbued, Frost Imbued, Lightning Imbued, Physical Imbued, Rend Imbued, Sacred Imbued, Shadow Imbued, Toxic Imbued, Aether Imbued, Powerful, Elemental Shield, Material Shield, Occult Shield.
  • V důsledku toho se nyní další modifikátory Bosse objevují častěji.
  • Justicar (Elite) už nevyužívá své nikátní Advance dovednosti.
  • Zvýšen cooldown opakovaných střel Justicar (Elite) ze 4 na 15 sekund.
  • Vylepšen ukazatel nadřazeného Aurora Knight’s Holy Dive, aby lépe odpovídal skutečné formě dovednosti.
  • Bohatství Omens nyní dávají zlato za každých 10% ztraceného zdraví místo každého zásahu.
  • Opraven problém způsobující, že Yudai teleportoval hráče z herního prostoru pomocí jeho dovednosti v pasti.
  • Snížen maximální počet předvolaných příšer od Bosse v posledním podlaží o 50%. Tato změna se týká následujících Bossů: Alpha Svriir, Devourer, Demon of Souls, Alastor, Sadistic Thug, Pacified Exoskeleton, Aurora Knight, Demon of Flesh, Justicar and Primordial Guardian.
  • Zvýšen cooldown dovednosti svolávání Bosse v posledním patře z 20 na 60 sekund.
  • Legendární předměty již nemohou být zařazeny do projektu Upgrade Rarity na Temném trhu.
  • Opravena cena Legendary Reagent pro Seeker’s Expedition: nyní stojí 30 000 zlata a 20 000 výroby, aby odpovídaly Reagent Upgrade z Temného trhu.
  • Snížena hodnota efektu Area Modifier umožňující některým druhům nepřátel „„ zkrátit dobu trvání efektů kontroly davu “.
  • Opravena nesmrtelnost během výprav. Pokud všichni hráči současně vstoupí do svého ,,down stavu”, expedice nyní selže.
  • Vylepšená animace Punisher Exoskeleton.
  • Vylepšená Heimlockova animace během prvního filmu.
  • Opraven problém, kdy barvy VFX pro neodpovídaly určitým úrovním.
  • Účinky Prvotní zbroje (Primordial Armor) již nejsou ovlivněny pohybovými efekty vyvolanými dovednostmi hráče.
  • Přidal malý magický efekt na ruku ženské postavy, zatímco ovládal hůl.
  • Změněna rotace Ženského kladiva projíždějící animací.
  • Změněna rotace mužského meče 2H mečem, aby se vešla s animací.
  • Vylepšen Wings of Ishmir, kdy zazněl zvuk cooldown. Aby se předešlo přehrátí zvuku, nyní se tato dovednost přepne na měkčí zvuk, pokud se použije v rychlém sledu (např. Při použití s modifikátorem Relentless Pursuit).
  • Přidány zvuky popravy ke scéně Chapter II Republic vs Wildlings.
  • Opraveny nesprávné zvuky hrající při nasazování zbraní.
  • Vylepšená lokalizace v angličtině.
  • Aktualizována německá lokalizace.
  • Aktualizovaná lokalizace zjednodušené čínštiny.
  • Aktualizovaná francouzská lokalizace.
  • Aktualizována polská lokalizace.
  • Aktualizovaná brazilská portugalská lokalizace.
  • Aktualizována španělská lokalizace.
  • Aktualizována ruská lokalizace.

Napsat komentář