Druhý úsvit Wolcenu: Plány do budoucna

Před chvílí nám dali vývojáři jejich slíbenou roadmapu nazvanou ,,Wolcen’s Second Dawn: plans for the future”. Jdeme se tedy na tyto plány podívat.

Ahoj všichni,

Už je to měsíc, co byla hra vydána a my bychom rádi využili této příležitosti a promluvili si o budoucnosti hry a rozhodnutích, která jsme v poslední době učinili.

V posledních několika týdnech náš tým pracuje na opravě mnoha problémů, s nimiž se hráči ve hře setkali, a máme ještě mnoho dalších věcí, které je třeba vyřešit. Problémy, se kterými jsme se setkali se servery, způsobené velkým počtem nových hráčů, nás také přinutily podstatně změnit některé aspekty kódu, aby bylo možné na snížit zátěž serverů a dotazů na databáze. Stále s tím ale máme spoustu práce.

I přes problémy, se kterými jsme se setkali, jsme dostali o hře hodně pozitivních ohlasů a mnoho hráčů si ji užilo, na což jsme velice hrdí, na práci, kterou jsme doposud vykonali. Tento úspěch nám umožňuje růst, ale co je nejdůležitější, umožňuje nám dělat správná rozhodnutí, abychom obnovili vaši důvěru a štěstí v naší komunitě.

Operace Druhý úsvit

Původně jsme plánovali dát nejvyšší prioritu novému obsahu, jako lize a nové kapitole krátce po vydání hry. Rozhodli jsme se ale, během příštích 4 měsíců rozdělit prioritu mezi tvorbou nového obsahu a opravou chyb, stabilizací hry, kvalitou herního zážitku a náborem nových lidí.

Toto rozhodnutí přichází s názvem: Operace Druhý úsvit. Jeho cílem je zaměřit se na řešení několika problémů a investovat do zdrojů a infrastruktury, aby se zajistilo, že hra bude mít pevné základy a šťastnou komunitu.

Zlepšení testování

Toto je jeden z našich hlavních cílů: posílit testování. Nyní pracujeme s externím týmem QA, abychom vylepšili náš testovací proces, zjistili problémy dříve a taktéž je dříve opravili ještě předtím, než bude spuštěna nová verze.

Tímto vás chceme informovat, že patch 1.0.10 bude nasazen počátkem příštího týdne místo tohoto týdne. Provedli jsme některé změny, které vyžadují rozsáhlé testování a chceme se ujistit, že vše funguje správně.

Vylepšení příběhu

Chceme přinést vylepšení do kapitoly 3 a zlepšit rozmanitost a tempo, aby její herní události byly přitažlivější. Kromě přidání větší vizuální rozmanitosti přidáme také nové nepřátele a nové varianty nepřátel.

Zlepšení herního zážitku

Kvalita a srozumitelnost lokalizace, možnost zpětného kliknutí levým tlačítkem myši (slyšeli jsme vás!), Funkce prohledávání Brány osudů, hodnota stacku Oslabení na nepřátelích, nový systém odměňování za úkol, který zabrání tomu, aby se uprostřed obrazovky zobrazovalo okno (hurá! poznámka redak.) při získání odměny (spolu s možností nashromáždit odměny a vybírat je, kdykoli budete chtít), a další …

Balancing

Kromě opravy chyb můžete také očekávat vylepšení vyvážení. Naším cílem je zlepšit dovednosti, které jsou v současné době méně přitažlivé, nemělo by dojít ke snižování poškození ani k jakýmkoliv nerfům. Patch 1.0.10.0 začne přinášet v tomto směru některá vylepšení.
Budeme však i nadále zasahovat do extrémně nevyvážených dovedností, předmětů nebo uzlů Brány osudů, jako jsme to udělali pro Bleeding Edge, pokud se o nějakém takovém opět dozvíme.

Vylepšení serverů

Prozkoumáváme možnosti, jak zlepšit naše pokrytí, kapacity serverů a jejich efektivitu. Jsme si vědomi problémů, se kterými se setkáváte ve hře, a zlepšování odezvy serveru je jednou z našich hlavních priorit pro sólo i multiplayer.

Komunikace a podpora

Během Alfa a Beta verzí byla komunikace a podpora řešena pouze jednou osobou. Vydáním hry se naše komunita podstatně rozrostla a úkoly komunity a zákaznická podpora již nemůže zvládnout jediná osoba. Pracujeme na posílení týmu, aby práce na pozadí neovlivnila naši globální komunikaci s vámi. Víme, že se v těchto dnech cítíte opuštěni, ale můžeme vás ujistit, že čteme vše a pracujeme na zlepšení naší komunikace s vámi.

Naším cílem je udržovat úzký vztah s naší komunitou, ale také se musíme ujistit, že každý má přístup k našim odpovědím. Uvažujeme o možnosti odstoupit od dohody se zaměřením na komunikaci s jinými médii, jako je Reddit a oficiální fóra, aby bylo možné lépe zviditelnit odpovědi, které poskytujeme na různá témata.
Chceme také vylepšit naše fóra tak, aby byla uživatelsky přívětivá a měla všechny potřebné prvky (například základní možnost vyhledávání, možnost připnout témata atd.).

To je jen část změn, o kterých se diskutuje ve v našem Wolcen studiu a budeme vás pravidelně informovat o pokroku, který děláme, a o změnách, které přinášíme ve hře a naší komunikaci.

Co bude po ,,Druhém úsvitu”?

Wolcen jsme vždy plánovali podporovat několik let, a to včetně pravidelného přidávání bezplatného obsahu do hry.

Patch 1.1.0 bude obsahovat ligy, což znamená, že do hry bude přidána jedinečná ligová mechanika spolu s novým obsahem.
Postavy vytvořené ve verzi 1.0.0 budou během této ligy odděleny od obsahu 1.1.0 a zpětně tyto vytvořené postavy ligy budou znovu sloučeny se „standardní“ verzí, až bude vydán patch 1.2.0 (a tak dále).
Pro každou ligu budou muset hráči hrát novou postavu, aby mohli hrát ligu.

Plánovány jsou také nové kapitoly. Nezapomeňte, že vytvoření nové kapitoly zabere více času než vytvoření Ligy, takže novou kapitolu můžete očekávat mnohem později.

Doufáme, že jste stejně nadšeni, co se týká změn, které přijdou. Chceme vám ještě jednou poděkovat vám všem za podporu a pochopení. Jako obvykle neváhejte a podělte se o svůj názor!

Napsat komentář